2015. 01. 22.

Boldog Új Januárt!

Nagyon Boldog Mindenféle Újat Nektek! BUJJJÉK

Ezúton január vége felé

Szépen nyugodtan teltek az ünnepek, itthon voltak a külföldi barik, találkozhattam velük! Családoztunk is persze. Megcsodálhattam Zsuzsi unokatesóm szép gömbölyödő pociját.

A január teleget nem túl téliesen. A napközbeni munka után este általában valamilyen szépítő-javító kezelgetésre megyek, Jóóó sok pénzt ráköltök így magamra, de csak használ valamit.

  • Pránanadi - új alternatív gyógymód próbálkozásom, bármit is tesz, az energia jól esik!
  • Gyógyfürdő - Lukácsban van olcsóbb jegyem beutalóval
  • Masszázs - behúzó inaim nyújtogatására
Angolozni is elkezdtem két hete! A csávó, akivel az ORFI-ban találkoztam, elkezdett felkészíteni a felsőfokúra. A Fészek u alatt lakik két sarokra...
Első adagban az igeidőkön nyargalunk végig. 60pár%-osra sikerültek a karikázós tesztjeim, elsőre nem is rossz.

Tegnap voltam kontrollon Bátainál. Szép vérkép :) A régóta húzódó kicsit náthás köpködős izé (nem nevezném betegségnek) sem látszik rajta.
Megemlítettem neki, hogy kicsit néha úgy látok, mintha függönyön keresztül néznék. Nem zavar nagyon, de azért feltűnt.
No akkor ha már ott vagyok, menjek is el a szemészhez iziben!
Idős bácsi belepillantott a szemembe, és egyből rávágta: 
- Szürkehályog!! A szteroid miatt..
- Micsoda??
- Hát az!
- Na és gyógymód?
- Ááá rutinműtét, műlencse..
No nem, azt nem. Megint öregnéni-kori mellékhatás. Tán nem romlik, ha elhagyták már a szteroidot. Miért most? 3 éve szedem! Most jött ki..
Bátai azt mondta rá, fontoljam meg, mennyit ér az életminőségem javítására az, hogy műcuccokkal raknak tele, Műcsípő, műszem..
Inkább sántikálok és kicsit ködösen látok. Elsőn lehet segíteni, másodikat megszokom.,.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése