2015. 01. 26.

3. Újjászületésnapom!

Ma este megünnepelhetjük, hogy már hosszú HÁROM ÉV eltelt azóta, hogy a walesi lánytól lecsepegett az új életet adó őssejt nekem.
Megnéztem a tavalyi bejegyzésemet meg azt is amikor nagyon vártam az estét, hogy megérkezzen a futár.. Tanulságosak,

Köszönök mindent neked Világ és Mindenki, 

hogy eljuthattam idáig!!


A gyógyszer mellékhatások elég változatossá tették és teszik a felépülés szakaszait. De megyek előre! Sántikálva kicsit fehér függönyön keresztül tekintgetve, de még mindig itt vagyok.
Már egész kevés gyógyszerrel, végre szteroid nélkül.
Kell még kitartás a csípőm megerősítésére, hogy újra a természetben lehessek! Sajnos ez hátráltatóan hat még. Torna pranandi, D vitamin úszás minden

Pedig vár a hegy-völgy-erdő-napsütés!




2 megjegyzés:

  1. Hajrá! Továbbra is figyelem mi lesz Veled.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    2008-ban volt idegen donoros transzplantom leukémia miatt.
    Nagyon bután állsz a felmerülő problémákhoz. Igen, nem mondják, hogy mi minden lehet az emberrel utána, de a szürkehályogot nem titkolják. Nemcsak a szteroid, hanem az egésztest besugárzás következménye. Kinek előbb, kinek később, de lesz már ha megéri. Talán a szemész nem említette, hogy vaksággal végződik, és eljön az a pillanat, amikor már nem műthető, egyre rosszabb lesz, és amikor már a lépcsőfokok összefolynak, és a simának tünő járdán orra esel.... , nem hiszem, hogy ez jót tenne a csontjaidnak. A nem öregkori szürkehályog nem játék, és utóhályog is kialakul jó eséllyel, s jön egy kis lézeres lövöldözés járóbetegként, részemről már ez is megvolt.

    VálaszTörlés