2012. 05. 04.

lyukasztó

Körülbelül egy hétig leszek még itt, a mostani számítás szerint! Utána hazaaa! Egyetlen apró kellemetlenség, hogy ott nem vigyáznak rám a nővérkék, nem adják be az inzulint, magamat kell szurkodni, és persze takarítani-fertőtleníteni és napi 5ször főzni-enni, amihez még nem érzem magam teljesen felkészülve. Persze a család segít :) És még van egy hét, addig gyorsan elmúlik a köhögésem, most újra kapok 3 infúziót még erősíteni az immunrendszerem.


Tegnap kaptam egy új lyukat a csípőmbe, csontvelővétel címen. Már a 100 napos ellenőrzés része, CT biztos lesz még, nem tudom mi más.
Kedvenc Bátai dokibácsim csinálta a biopsziát, a 6. ilyen volt. 3 itt, 3 a SOTÉ-n. Szerencsére itt altatásban vagyis bódításban megy, biztos írtam már róla. Megint teljesen kimaradt az a pár perc, amíg a luk készült. Még egy nagyon jó hatása ennek a bódítónak, hogy egész nap kiválóan lehet tovább bódulni-aludni tőle, és mivel nem nagyon ment az alvás előző éjszaka (inkább köhögtem) ez nagyon jól esett! A nővérke sem zavart csak rám nézett néha és kicserélte az infúziót.
Változó hogy mennyire tudok aludni és inkább este köhögök, vagy napközben.

5 megjegyzés:

  1. Szia Kati! Örülök, hogy újabb híreket adtál magadról. Kérlek számolj be majd a 100 napos ellenőrzés eredményeiről is.Remélem a jó idő elűzi már végre a köhögésed! Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. "Kértem Erőt... és kaptam nehézségeket, amelyek erőssé tesznek.
    Kértem Bölcsességet... és kaptam problémákat, hogy megoldjam őket.
    Kértem Jómódot... és kaptam agyat és izmot, hogy dolgozzak.
    Kértem bátorságot... és kaptam akadályokat, hogy legyőzzem azokat.
    Kértem Szerelmet... és kaptam bajban lévő embereket, hogy segítsek."
    Katika büszke vagyok, hogy ismerhetlek! Nagyon erős kislány vagy,csak így tovább :)
    Ezermillió puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia Kata!
    Örülök annak, hogy szépen lassan javulgatsz. :-) Nekem május 7-én, hétfőn kell majd mennem ide a földszinti ambulanciára kontrollra. Küldök neked addig is sok napsütést! Vigyázz magadra! :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia !
    Én olvaslak és nagyon szurkolok Neked !!!Remélem a köhögés ,husss és elmúlik !!!Jobbulást kívánok !!!

    VálaszTörlés
  5. Én is olvaslak rendszeresen, és nagyon kívánom a mielőbbi felépülésedet ismeretlenül is. (Bár én az írásaid alapján már valamennyire ismerősnek érezlek!)

    VálaszTörlés