2011. 12. 10.

Karácsonyi időszak kezdődik

Eltelt pár nap. Hatalmas meglepetéssel szolgálva a dokinéni tegnapelőtt közölte csak úgy hozzátéve, hogy ja egyébként jól állnak a sejtjeim, szóval 1 v 2 nap múlva hazamehetek :))) Szóval ma reggel kaptam még két stanicli vért, és már pakolhattam is! Sietnem kellett mert egy lány jött is elfoglalni a szobámat. Szegény elég rosszul volt, igyekeztem nem nagyon zajongani a pakolással, de annyi cuccom gyült össze.. Jött Mama segíteni, aztán Timi barátnőm hazaszállítani éshát gáz vagy nem, de a nagy autó teljes csomagtartóját megtöltötte a két sporttáska és számtalan zacskó..
Itthon!! Pihi! Konyha! Megnyit pár hétre a Katimenza! Kedvenc ételetek így télen? Leves?

Még pár szót az elmúlt napokról. Ezen a héten kitiltottam a családot a látogatásból. Szerintem egész sokáig bírtam az őrültség első jeleinek megjelenéséig.. Sok lett.. A kajából.. A pátyolgatásból.. Ami mint tudjuk ugyanaz. Nem haragudtam meg vagy ilyesmi. Rosszul viselték. Persze nem is telt el végül az egész hét, mert jött a hazaköltözés híre meg egyéb történések megzavarták a remete létet. De jól esett! Sokat olvastam, mindent ami szembejött.

Mondtam már hogy nagyon szeretem Jovanotti számait? A szövegei valahogy mindig betalálnak, különböző életszakaszaimban újak és újak. Pl a szerelmes számait is imádom mert nem a szokásosak.. pl. hogy "neked adom a narancs frissességét, a furcsa alakú felhőket.." v. " szép vagy mint a szabadság hétfője egy év kemény munka után" hűű de nyers fordítás lett.. Voltam még jópár éve koncerten a Szigeten, ahol meg hatalmas hip-hop bulit adott le, mert hogy olyat is tud. Sőt az az alap! Élmény volt az idióta olaszokkal az 5. sorban ugrálni. :) Nade most egy komoly szám ment a Petőfin, gondoltam pont ide illik. (ááá most meg a Gyaloglás vége megy, hiányzott a spontán zene az életemből :) )

1 megjegyzés:

  1. Kellemes kis szám :) Ha főzöl valami finit, akkor küldj róla képet! Én most rakott krumplira vágyom nagyon, ma megtaláltam egy dobozban a tepsimet, úgyhogy valamelyik nap csinálok majd :-P

    VálaszTörlés